توقیف ۲۰ دستگاه ماینر غیرمجاز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت:۲۰ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۴ میلیارد ریال که در یکی از منازل مسکونی شهر کرمانشاه در حال فعالیت بود، توسط پلیس کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلال پشوتن پنجشنبه _ بیست و چهارم اسفند _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه مبنی بر وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز دریکی از منازل شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۷ ابوذر با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته ۲۰ دستگاه ماینر غیرمجاز به همراه ۲ دستگاه وای فای و یک دستگاه دوربین به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به دستگاه قضائی جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی خبر داد.

کشف ۱۰۰ دستگاه موتور جوش قاچاق در سنقر و کلیایی

فرامرز منصوری اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۲ اندیشه سنقر و کلیایی حین کنترل خودروهای عبوری در میدان شهید دکامی به یک دستگاه وانت مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۱۰۰ دستگاه موتور جوش قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر و کلیایی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کد خبر 736253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.