افزایش ترافیک شهری در ایام پایانی سال / برخورد جدی با تخلفاتی مانند پارک دوبل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به افزایش ترافیک شهری در ایام پایانی سال از برخورد جدی با تخلفاتی مانند پارک دوبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع با اشاره به افزایش بار ترافیک شهری در ایام پایانی سال به ویژه در خیابان‌های هسته مرکزی شهر اظهار کرد: پلیس راهور با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و اتخاذ تمهیدات ترافیکی، اقدامات لازم را برای تسهیل در ترددها و روان‌سازی بار ترافیکی جهت آسایش شهروندان در ایام پایانی سال انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود رانندگان با صبر و متانت بیشتری در ایام پایانی سال تردد کنند و هر فردی به نوعی پلیس خود باشد، افزود: افزایش سفرهای درون شهری در روزهای پایانی سال به ویژه در مسیرهای منتهی به مراکز خرید، باعث ایجاد ترافیک‌های سنگین می‌شود که در نتیجه برخورد قانونی با تخلفات ترافیک‌زا مانند توقف‌های دوبل به صورت جدی در دستور کار این پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی وقوع حوادث ترافیکی عجله و شتاب راننده و در نتیجه افزایش سرعت خودرو در رسیدن به مقصد است، در سفرهای درون‌شهری و حتی جاده‌های برون‌شهری باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از انجام تخلفات حادثه‌ساز مانند افزایش سرعت خودرو به جد خودداری کرد و لازم است رانندگان در این ایام با صبر بیشتری اقدام به رانندگی کنند.

زارع خاطرنشان کرد: شهروندان همچون گذشته اهتمام ویژه‌ای به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته و یاور پلیس راهور در جهت ایجاد فضای آرام در بستر خیابان‌های شهر باشند.

کد خبر 736248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.