مدیریت منابع مالی محدود ورزش، هنر مدیریتی روسای فدراسیون‌ها را می‎‌طلبد

وزیر ورزش در آیین اهدای احکام و امضای عهدنامه ۴ رئیس فدراسیون گفت: دغدغه فدراسیون‌ها مالی است و منابع محدود و این هنر مدیریتی را می‌طلبد که با همین منابع محدود بتوانیم کار را جلو ببریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طی آئینی صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان احکام احمد گواری رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، اصغر ناظری رئیس فدراسیون چوگان و مصطفی نکولعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان به همراه اعضای هیات رئیسه این فدراسیون‌ها توسط کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک اهدا شد.

کیومرث هاشمی در مراسم اهدای احکام جدید چهار فدراسیون، اظهار داشت: اعتقاد داریم قبل از شروع کار فدراسیون‌ها نکات و موضوعات کلانی که در ورزش کشور وجود دارد باید مطرح شود و با توجه محدودیت‌ها و سختی‌هایی که وجود دارد باید با کار جهادی و انقلابی نسبت به برنامه‌ریزی و پیشبرد کار تلاش کنیم تا به اهدافی که در مجمع رییس منتخب به اعضای حاضر قول می‌دهد، برسد.

وی بیان کرد: دغدغه فدراسیون‌ها مالی است و منابع محدود و این هنر مدیریتی را می‌طلبد که با همین منابع محدود بتوانیم کار را جلو ببریم.

وزیر ورزش و جوانان شفافیت در کار را مهمترین موضوع در فدراسیون‌ها دانست و اظهار داشت: اگر مسئولان و کسانی که دارای پست مدیریتی هستند صادقانه کار کنند مطمئناً به اهداف مدنظر دست پیدا می‌کنند و در این راستا نباید انسجام و همدلی بین اعضای فدراسیون را نادیده گرفت چراکه با همدلی می‌توان قدم‌های مثبتی در جهت رشد و ارتقای رشته مدنظر برداشت.

وی با تاکید بر اینکه باید از نیروهای متعهد و متخصص در حوزه ورزش و مخصوصاً در فدراسیون‌ها استفاده کرد، افزود: هدف اصلی ما خدمت‌رسانی به ورزشکاران مخصوصاً در حوزه قهرمانی است و باید با همین منابع محدود بهترین خدمات ارائه دهیم.

هاشمی با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری در خصوص توجه و داشتن نگاه پدرانه به قهرمان، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری یک فرمان و یک اصل برای ما مسئولان است و در همین راستا باید با تمام توان به ورزشکاران و قهرمانان رسیدگی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در مراسم اهدای احکام فدراسیون‌ها، رییس فدراسیون به همراه اعضای هیات رییسه سوگند نامه را قرائت می‌کنند تا با دریافت حکم و قرائت این عهد نامه کار خود را بصورت رسمی شروع کنند.

منبع: ایرنا
کد خبر 736238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.