گازرسانی به ۱۶۵۰ روستا در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: گازرسانی به بیش از یک هزار و ۶۵۰ روستا و ۱۰۰ کوخ در استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، احمد فعله‌گری امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند_ در سومین جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه استان کردستان اظهار کرد: امسال توانستیم به پایان گازرسانی در استان دست یابیم و از این به بعد تمرکز ما بر ایجاد سیستم‌های جدید و صنایع پیشران خواهد بود.

وی افزود: پروژه گازرسانی استان کردستان از سال ۱۳۷۱ آغاز شده بود که پس از ۳۱ سال به اتمام رسید و حتی نقاط صفر مرزی استان نیز از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: گازرسانی به بیش از یک هزار و ۶۵۰ روستا و ۱۰۰ کوخ در استان صورت گرفته است.

فعله‌گری، تأمین به موقع منابع مالی را مهمترین عامل در اجرای به موقع پروژه‌های شرکت گاز دانست و گفت: مدیریت زمان را در تمام پروژه‌ها به عنوان ویژگی اصلی هدف‌گذاری کردیم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی در امر گازرسانی در کردستان نیز اجرا شد.

وی توسعه عدالت اجتماعی در حوزه گازرسانی را از دیگر رویکردهای این شرکت دانست و اضافه کرد: در این راستا گازرسانی به همه مردم استان در نقاط مختلف صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: طی دو سال گذشته دو هزار و ۴۱ واحد موتورخانه در استان اصلاح شده که موجب کاهش ۲۰ درصدی در مصرف گاز شده است.

فعله‌گری در ادامه به نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ الگوی مصرف صحیح گاز نیز اشاره کرد و افزود: در این راستا سومین جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه با حضور پنج استان آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، همدان و کردستان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۱۳ اثر در هشت حوزه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که امروز در آئین اختتامیه از ۴۰ اثر برتر تجلیل می‌شود.

کد خبر 736192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.