بیش از ۴۰۰۰ فرزند در انتظار حمایت حامیان هستند / پویش اطعام مهدوی آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از آغاز پویش اطعام مهدوی خبر داد و گفت: بر اساس برآوردهای صورت پذیرفته بیش از ۴ هزار فرزند در انتظار حمایت حامیان هستند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نهاد هرسال همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای در دو محور اطعام مهدوی و اکرام ایتام و محسنین با هدف خدمت‌رسانی به نیازمندان انجام می‌دهد.

وی با دعوت از خیران برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی افزود: در مسیر اطعام نیازمندان فعالیت خود را برای توزیع بسته‌های معیشتی و غذای طبخ شده آغاز کرده‌ایم و در تلاش هستیم با همکاری مراکز نیکوکاری که با شناسایی خیران در محلات اقدام به اطعام خانواده‌های نیازمند دارند این مسیر را بیش از پیش تقویت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه برنامه ویژه اکرام ایتام و محسنین در نیمه دوم ماه رمضان انجام می‌شود، تصریح کرد: یکی از محوری‌ترین مباحث در ماه مبارک رمضان، اکرام فرزندان یتیم و نیازمندان است که در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

زارع با اشاره به اینکه بر اساس برآوردهای صورت پذیرفته بیش از ۴ هزار فرزند در انتظار حمایت حامیان هستند یا با دریافتی کمک‌های محدود تحت حمایت این نهاد قرار دارند، بیان کرد: جذب ۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های ویژه‌ای است که برای خدمت به خانواده‌های یتیم و نیازمند در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه ما موظف هستیم به عنوان واسطه معتمد، دغدغه خیران را به هدف اجابت برسانیم، گفت: افراد برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با شماره‌گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ اقدام کنند، همچنین برای ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین علاوه بر ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ ، یا با ورود به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir می‌توانند فرزندان مورد نظر خود را تحت حمایت قرار دهند.

کد خبر 736165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.