جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس هرمزگان

جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس هرمزگان از سوی مدیر کل آموزش و پرورش این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، هر سال در آغاز سال نو، مسافران زیادی راهی استان هرمزگان می‌شوند تا تعطیلات نوروزی خود را در کنار آب‌های خلیج‌فارس و هوای مطبوع شهرهای این استان بگذرانند.

یکی از مکان‌هایی که برای اسکان مسافران نوروزی هر سال آماده می‌شود، مدارس است و به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ۴۰۰ مدرسه این استان در قالب حدود سه هزار اتاق (کلاس درس) از بیست‌وهشتم اسفند سال جاری آماده اسکان نوروزی فرهنگیان است.

آن طور که محمد قویدل در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده است، پذیرش فرهنگیان به روش حضوری و اینترنتی انجام می‌شود و ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از بیست‌وهشتم اسفند به نشانی Eskan.medu.ir آغاز شده است.

به گفته این مقام مسئول سال جاری با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، ضرورت دارد آمادگی‌ها برای پذیرش میهمانان از هم‌اکنون ایجاد شود و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، موج نخست سفرهای نوروزی از بیست‌وپنجم تا بیست‌وهفتم اسفند آغاز می‌شود.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان سال گذشته ۹۶ هزار و ۹۴۰ نفر در قالب ۲۲ هزار خانواده از خدمات اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایمنا، باتوجه به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری هرمزگان و همچنین داشتن هوای مطبوع خیل عظیمی از مردم کشورمان به این استان سفر می‌کنند، استان هرمزگان با حدود هزار کیلومتر نوار ساحلی در حاشیه خلیج همیشه فارس و جزایر زیبا همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

کد خبر 736156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.