شهربازی ۷۲ تن آماده پذیرایی از شهروندان + فیلم

شهردار قم گفت: شهربازی «سرزمین شادی» واقع در میدان ۷۲ تن که سال‌ها مورد مطالبه مردم قم بود، پس از رفع مشکلات گذشته برای حضور شهروندان و خانواده‌ها آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهردار قم به همراه مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهری، مدیر منطقه ۳ و چند تن از متولیان امر از شهربازی سرزمین شادی واقع در میدان ۷۲ تن بازدید کردند.

پیش از این در جلسه شورای مدیران، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم دستور داده بود تا این شهربازی پس از طی کردن مراحل قانونی استاندارد، بدون معطلی برای تشریفات رسمی در اختیار شهروندان و زائران شهر قم قرار گیرد.

شهردار قم در حاشیه بازدید از این شهربازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکریم که یکی از مجموعه‌هایی که مد نظر و مطالبه مردم قم بود، برای استفاده آن‌ها حاضر شده است.

سقائیان نژاد افزود: رسیدگی به روح و جسم شهروندان از مسائلی است که مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد و در کنار هم لازم است.

وی با اشاره به اینکه شهربازی ۷۲ تن که از قدیم در ذهن مردم قم جایگاه خاصی داشته و بازگشایی آن همواره مورد مطالبه شهروندان قمی بوده است، اظهار کرد: پس از حل و فصل مشکلاتی که طی این چند سال برای این شهربازی به وجود آمده است، اکنون آماده می‌شود تا در اختیار مردم قرار بگیرد.

شهردار قم تاکید کرد: امید ما این است که شهربازی ۷۲ تن به محلی برای آرامش خانواده‌ها و تفریح کودکان و نوجوانان تبدیل شود.

شهربازی ۷۲ تن آماده پذیرایی از شهروندان + فیلم

سقائیان‌نژاد اظهار داشت: رشد، نوآوری، ارتباطات مردمی و پیوست‌های فرهنگی برای این شهربازی بسیار مهم است که از متولیان خواستیم این مسیر را همچنان دنبال کنند و شهرداری هم از این موضوع حمایت خواهد کرد.

کد خبر 736132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.