زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تمام تلاش ما این است که بیست‌وششم اسفند سود سهامداران عدالت واریز شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید عشقی در پاسخ به این سوال که با وجود عدم واریز کامل سود دو شرکت بزرگ پتروشیمی خلیج فارس و فولاد مبارکه آیا سود سهام عدالت واریز می‌شود؟ اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که روز شنبه، بیست‌وششم اسفند سود سهامداران عدالت واریز شود.

وی در مورد این که عمده سود مربوط به شرکت‌های بزرگ است‌، گفت: در مرحله دوم سهم این دو شرکت در کل سود زیاد نیست و به هر حال روز شنبه باقیمانده سود سهامداران عدالت واریز می‌شود.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پیش از این اعلام کرد، با وجود رایزنی‌ها و مکاتبات مکرر، همچنان ۹ شرکت سود سهام عدالت را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.

بر اساس این اطلاعیه، شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» تاکنون هیچ اقدامی برای واریز سود سهام عدالت خود در مرحله اول و دوم انجام نداده‌اند.

همچنین، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندر عباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.

افزون بر این، در این اطلاعیه آمده است: در صورتی که شرکت‌های فوق در زمان مقرر سود مشمولان سهام عدالت را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکنند، پرداخت مرحله دوم سود به صورت کامل انجام نخواهد شد.

کد خبر 736124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.