بازشماری صندوق‌های رای در همدان تغییری در نتیجه انتخابات به دنبال نداشت

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان همدان گفت: با مجوز شورای نگهبان، جلسه باز شماری آرای حوزه انتخابیه همدان و فامنین با حضور نمایندگان سه نامزد دوازدهمین مجلس شورای اسلامی که بیشترین میزان رای را در حوزه انتخابیه کسب کرده‌اند، انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بازشماری صورت گرفته در ۱۹ صندوق اخذ رأی (طبق درخواست احمدحسین فلاحی) تغییری در نتیجه انتخابات حوزه انتخابیه همدان و فامنین حاصل نشد.

وی افزود: پس از بازشماری صندوق‌های مورد نظر، در مجموع تعداد پنج رأی به آرای حمیدرضا حاجی‌بابایی، ۵۸ رأی به آرای عباس صوفی و ۱۶ رأی به آرای احمدحسین فلاحی اضافه شد.

فرماندار همدان با بیان اینکه از ابتدا به سلامت انتخابات اطمینان داشتیم، ادامه داد: این انتخابات به‌رغم خواست دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی برگزار شد؛ بنابراین اتهامات بی‌اساس به عوامل اجرایی و نظارت غیرمنصفانه است.

مخفی با تاکید بر التزام به قانون در عمل، اضافه کرد: آنچه موجب توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد شد، وحدت و هم‌افزایی است و تفرقه هیچ عایدی برای مردم نخواهد داشت.

وی افزود: در انتخابات این دوره حرف اول و آخر را قانون می‌زد و ما نیز تاکید بر اجرای قانون داشتیم.

فرماندار همدان تصریح کرد: حق‌الناس بودن رأی مردم ملاک عمل ما بوده است و در این انتخابات تلاش شد زمینه برای مشارکت مردم فراهم شود.

کد خبر 736098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.