تحقق ۶۳ درصدی بودجه شهرداری مشهد مقدس در سال ۱۴۰۲

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد تاکنون ۶۳ درصد تحقق پیدا کرده است که بخشی از علت تحقق پیدا نکردن صددرصدی آن، به شرایط اقتصادی حاکم و همچنین ابلاغ قانون درآمدهای پایدار برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در برنامه تلویزیونی «گفت‌وگو» اظهار کرد: بودجه ۵۶ همتی سال ۱۴۰۳ شهرداری مشهد، با رویکرد توجه به پروژه‌های عمرانی، حاشیه شهر و توسعه شبکه حمل‌ونقل عمومی، به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

وی افزود: بودجه مصوب شورای اسلامی شهر باید قابلیت تحقق داشته باشد و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد تاکنون ۶۳ درصد تحقق پیدا کرده است که بخشی از علت تحقق پیدا نکردن صددرصدی آن به شرایط اقتصادی حاکم و ابلاغ قانون درآمدهای پایدار برمی‌گردد.

حاجی‌بگلو ادامه داد: اگر به دنبال رونق ساخت‌وساز و تحقق وعده دولت مبنی بر ساخت مسکن هستیم، باید کمیسیون ماده ۵، همچون تهران، در اختیار شهرداری مشهد قرار گیرد تا علاوه بر رونق مسکن‌سازی و اشتغال‌زایی، درآمدهای شهرداری نیز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر، نگاه خاصی به حاشیه شهر و محلات هدف بازآفرینی دارد، اضافه کرد: ۱,۶۰۰ میلیارد تومان در بودجه سال آینده برای پروژه‌های زودبازده اختصاص دادیم تا با نظر و نگاه مردم و ساکنان این محلات هزینه شود و علاوه بر این، ۳۰ درصد پروژه‌های عمرانی شهر برای حاشیه شهر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 736096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.