احساس امنیت در کرمانشاه ارتقاء یافته است

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم بیش از هرچیز دیگری به امنیت نیاز دارند، گفت: امروز با مجموعه اقدامات صورت گرفته شاهد ارتقاء امنیت در این کلانشهر و احساس آن از سوی شهروندان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی _چهارشنبه بیست و سوم اسفند _ در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: ۵۷ درصد جمعیت کل و ۸۲ درصد جمعیت شهری در کرمانشاه مستقر هستند و همین موضوع باعث شده تا آمار جرایم در مرکز استان بیشتر از دیگر نقاط باشد.

وی تصریح کرد: با این حال طی یکی دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای کنترل جرایم شهر کرمانشاه صورت گرفته و امروز خوشبختانه می‌توانیم ادعا کنیم امنیت فعلی در مرکز استان قابل قبول است.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه یکی از مطالبات به حق مردم امنیت است و بیش از هر چیز دیگری به این مقوله مهم نیاز دارند، گفت: خوشبختانه امروز با مجموعه اقدامات صورت گرفته خصوصاً از سوی پلیس شاهد ارتقا امنیت در کرمانشاه و احساس ملموس آن از سوی شهروندان هستیم.

وی امنیت را زیربنای توسعه در همه بخش‌ها دانست و گفت: همه واقف هستند اگر امنیت نباشد توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … نیز اتفاق نمی‌افتد.

آمویی همچنین از زحمات فرمانده و مجموعه کارکنان انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: با درایت سردار حاجیان و اجرای طرح‌های نوآورانه، امنیت در حال ارتقا است و ان‌شاءالله این امنیت زمینه‌ساز توسعه هرچه بیشتر استان در همه بخش‌ها خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی سرهنگ دلیری و حضور میدانی در همه مناسبت‌ها، برای وی در مسؤولیت جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: سرهنگ یاری هم از مدیران توانمند انتظامی است و امیدوارم بتواند امنیت فعلی را گسترش دهد.

کد خبر 736085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.