شهرتکانی منطقه ۱۴ اصفهان در آستانه نوروز/ ۹۰ درصد جداول منطقه رنگ‌آمیزی شده است

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: هرساله با فرارسیدن ایام پایانی سال و لزوم آماده‌سازی شهر برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی، اقداماتی در حوزه‌های مختلفی از جمله امور شهری، فضای سبز و زیباسازی این منطقه انجام می‌شود.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هرساله با فرارسیدن ایام پایانی سال و لزوم آماده‌سازی شهر برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی، اقداماتی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر از جمله این منطقه انجام می‌شود.

وی افزود: این اقدامات با چند حوزه مختلف از جمله امور شهری، فضای سبز و زیباسازی با فعالیت‌های مختلفی همچون نظافت، جمع‌آوری زباله، گل‌کاری، هرس درختان، نصب المان‌های ویژه ایام نوروز و ماه رمضان در سطح منطقه مرتبط است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: نظافت عمومی سطح منطقه با فعالیت‌هایی از جمله پاکسازی، نظافت، جمع‌آوری نخاله، پاکسازی و نظافت زمین‌های بایر، امحای برچسب‌های تبلیغاتی و دیوارنوشته‌ها در ایام پایانی سال با جدیت و توجه زیادی انجام می‌شود و امیدواریم شهروندان شاهد نظافت و پاکیزگی محله‌های خود باشند.

کریمی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول یکی از اقداماتی است که هرساله در ایام پایانی سال انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد جداول این منطقه رنگ‌آمیزی شده است و این اقدام تا روزهای آخر سال جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اقدامات این اداره برای فضای سبز منطقه ادامه داد: ۲۵۰۰ صندوق بنفشه کارتی در باغچه‌های سطح منطقه کاشته شد، همچنین فلاورباکس‌هایی در حال آماده‌سازی است و تا پایان سال جاری در قسمت‌های مختلف منطقه نصب می‌شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات این منطقه در حوزه زیباسازی خاطرنشان کرد: المان‌های ویژه ایام نوروز و ماه رمضان در راستای تغییر حال و هوای محلات تا پایان سال جاری در سطح منطقه نصب می‌شود.

کریمی با بیان اینکه هر ساله در این کلان‌شهر شاهد فرایند استقبال از مسافران نوروزی هستیم، گفت: این منطقه به اندازه سهم خود در میزبانی از مسافران سهیم بوده و در این راستا دو ورزشگاه با سه سالن سرپوشیده برای مسافران نوروزی شهر در نظر گرفته شده است, همچنین این دو ورزشگاه در زمان‌های شلوغی پشتیبان باغ فدک خواهد بود.

وی افزود: این دو ورزشگاه از لحاظ نور و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در راستای استقبال از مسافران نوروزی شهر آماده شده است، از این‌رو امیدواریم خدمات خوبی را به مسافران و گردشگران نوروزی سال آینده ارائه دهیم.

کد خبر 736067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.