تشخیص داور و اتاق VAR برای ادامه بازی درست بود

طبق گفته حیدر سلیمانی، در صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس در محوطه جریمه استقلال برخوردی صورت نگرفته و تصمیم داوران درست بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران امشب _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ در چارچوب هفته بیستم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه آزادی به‌مصاف همدیگر رفتند و نیمه‌اول با توقف بدون‌گل دو تیم به پایان انجامید.

در دقیقه ۲۱ این مسابقه، ارسال امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به درون محوطه جریمه استقلال رسید و در شرایطی که عیسی آل‌کثیر برای ضربه‌سر به سمت توپ شیرجه زد دربرخورد با رافائل سیلوا نقش‌بر زمین شد که پرسپولیسی‌ها به رخ دادن پنالتی معتقد بودند اما وحید کاظمی چنین نظری نداشت و داوران اتاق VAR نیز با کاظمی هم‌نظر بودند.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایمنا درخصوص صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس در محوطه‌جریمه استقلال اظهار کرد: برخورد فوتبالی میان عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس و رافائل سیلوا مدافع استقلال رقم خورد. البته از زاویه‌ای که دوربین‌ها تصویربرداری می‌کنند و در تصاویر مشاهده شد این‌گونه است.

کد خبر 736045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.