اعزام بیش از ۷۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی اردبیل به سفرهای زیارتی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: حدود ۷۲۹ نفر از ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی استان به سفرهای زیارتی و معنوی مشرف شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی بعدازظهر امروز _چهارشنبه بیست و سوم اسفند_ در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۹ نفر از ولی نعتمان تحت پوشش بهزیستی استان در سال ۱۴۰۲ اعم از مددجویان حوزه توانبخشی، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، فرزندان تحت پوشش، کودکان و نوجوانان در معرض آسیب، توفیق تشرف و زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس را یافته و با حمایت خیران و مجموعه بهزیستی به این سفرها اعزام شدند.

وی افزود: سفرهای زیارتی عتبات عالیات فرصتی مغتنم برای تحول درونی و سیر و سلوک معنوی است و زوار بهترین سوغاتی را همین تغییرات رفتاری و دگرگونی باطنی می‌دانند و امیدوار هستند که برکات این سفر معنوی در سرتاسر زندگیشان جاری باشد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ با توفیق الهی و طلب خود ائمه معصومین (ع)، بهزیستی استان اردبیل بالغ بر ۴۹۰ نفر از مددجویان حوزه توانبخشی (معلولین و سالمندان عزیز) و ۲۵۵ نفر از مددجویان تحت پوشش حوزه سلامت اجتماعی (زنان سرپرست خانوار، فرزندان بهزیستی و کودکان و نوجوانان در معرض آسیب) به مشهد مقدس تشرف یافته‌اند.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۸۴ نفر از مددجویان تحت پوشش حوزه سلامت اجتماعی (۳۵ نفر از دختران مراکز آسیب، ۳۴ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۱۵ نفر از فرزندان بهزیستی) با تأمین منابع مالی سازمان و اکثراً مشارکت خیرین استانی به کربلا اعزام شده‌اند.

وی در خاتمه گفت: امید است توفیق هرچه بیشتر در این مسیر مقدس برای مجموعه مسئولان و کارشناسان بهزیستی استان با حمایت و هدایت‌گری خیرات ثابت قدم استانی میسر شود.

کد خبر 735990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.