انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران شروع راهی ارزشمند است

استاندار سمنان گفت: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران یک افتخار و برند بسیار مهم و شروع کار و راهی ارزشمند است و در جلسات مختلف باید در این راستا اقدام کرد و گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند_ در نشست مشترک شورای اجتماعی و انجمن کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اظهار کرد: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران یک افتخار و برند بسیار مهم و شروع کار و راهی ارزشمند است و در جلسات مختلف باید در این راستا اقدام کرد و گام برداشت.

وی افزود: تحقق موضوع پایتخت کتاب توسط کمیته‌ای مختص عملیاتی نمودن این مهم به صورت هفتگی دنبال شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: نیاز است تا از ظرفیت صدا و سیمای استان با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای مبحث سمنان پایتخت کتاب ایران استفاده مطلوب شود.

هاشمی تصریح کرد: استان سمنان جز پنج استان کشور است که مشارکت در امر انتخابات ۱۱ اسفند در آن با رشد همراه بود و امروز شاهدیم میانگین مشارکت در انتخابات در استان از میانگین کشوری در سطح بالاتری قرار دارد.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از فضای منظر شهری در خصوص اطلاع‌رسانی بیشتر پیرامون سمنان پایتخت کتاب و پایتخت راه ابریشم ایران، امری است که باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 735958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.