پرهیز از تبعیض‌ها و عدالت‌محوری زیربنای تحقق یک شهر کارآمد است

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج گفت: پرهیز از تبعیض‌ها و عدالت محوری زیربنای تحقق یک شهر کارآمد است، زیرا در غیر اینصورت کاهش سرمایه‌های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرهاد میمنت‌آبادی امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج که در استمرار موضوع ساماندهی کانکس‌های میوه فروشی سطح شهر برگزار شد، اظهار کرد: منتخبان و معتمدان مردم در پارلمان محلی شورای شهر بر این باورند به عنوان نمایندگان مردم سنندج، باید نگاهی عدالت محورانه و پرهیز از تبعیض‌ها برقرار باشد.

وی افزود: مدیریت زندگی در عصر حاضر که با شتاب فزاینده تکنولوژی و فناوری همراه است و نیازها و متعلقات خاص خود را به شهروندان تحمیل می‌کند امری پیچیده و مستلزم سرمایه‌گذاری‌های فکری، علمی، اجرایی و مالی است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج ادامه داد: اجرای بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های سطح شهر نیازمند بسترسازی همفکری و مشارکت جویی‌های خاص خود است تا به منصه ظهور برسد.

میمنت آبادی به قانون‌گرایی و ضرورت توجه به آن به عنوان یکی از حیاتی‌ترین اصول در روند فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: با مطالعه قانون و حرکت در چارچوب آن بیشترین منافع عاید شهر و شهروندان خواهد شد چرا که هیچ پشتوانه‌ای علمی‌تر از قانون و ضمانت‌های حقوقی نیست.

وی خاطرنشان کرد: پرهیز از تبعیض‌ها و عدالت محوری زیربنای تحقق یک شهر کارآمد است زیرا در غیر این ‌صورت، کاهش سرمایه‌های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 735952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.