احضار سلبریتی‌های تبلیغ‌ کننده/ بازداشت ۵ تن از عناصر اصلی پرونده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از تشکیل قرارگاه امنیت اقتصادی امین در آستانه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و توضیحاتی را نیز در خصوص آخرین وضعیت پرونده کوروش‌کمپانی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌‎رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: در آستانه نوروز قرارگاه امنیت اقتصادی امین توسط پلیس امنیت اقتصادی فراجا ایجاد شده است؛ در این ایام تعطیلی نداریم، چراکه مجرمان نیز تعطیلی ندارند و یک گام از آن‌ها جلوتر هستیم، تلاش برای تأمین آرامش در بهار طبیعت و بهار قرآن از اولویت‌های پلیس در نوروز پیش‌رو است.

وی با اشاره به پرونده کوروش‌کمپانی آخرین وضعیت آن را تشریح کرد و افزود: در پرونده کوروش‌کمپانی پنج نفر از عناصر اصلی شرکت دستگیر شدند و این پرونده همچنان باز است و رسیدگی به شکایات آن ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره تعداد شکایات پرونده کوروش‌کمپانی نیز بیان کرد: از مردم خواستیم شکایت خود را ثبت کنند و تاکنون بالغ بر ۵ هزار نفر در تهران و شهرستان‌ها شکایت خود را برای پرونده کوروش‌کمپانی ثبت شده است، اگر بازهم افرادی شکایت دارند در تهران می‌توانند به پلیس امنیت اقتصادی فراجا و در شهرستان‌ها نیز به پلیس امنیت اقتصادی استان مراجعه کنند.

وی گفت: به جز یکی دو نفر که در تهران یا کشور حضور نداشتند، در مجموع تا امروز ۲۵ سلبریتی به پلیس امنیت اقتصادی فراجا احضار شده‌اند و وجه دریافتی بابت تبلیغ این شرکت را به حساب قوه‌قضاییه واریز کرده‌اند که جمع آن بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان بوده است؛ البته این چهره‌ها نیز ادعا کردند که برای یک شرکت دارای مجوز قانونی تبلیغ کرده بودند که ادعای درستی است.

رحیمی عنوان کرد: میزان رقم کلاهبرداری شده تاکنون بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان است، البته این رقم قطعی و نهایی نیست.

وی درباره دلایل جلوگیری از ممنوع‌الخروجی مدیر کوروش‌کمپانی خاطرنشان کرد: از حدود سه ماه قبل اقداماتی را در این خصوص آغاز کردیم، اما چون جرم مرتکب نشده بودند و شکایتی نیز نبود، امکان ممنوع‌الخروجی هم فراهم نشد.

کد خبر 735833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.