استقبال حامیان فلسطین از طرح ایران در کمیسیون مقام زن/ رژیم صهیونیستی ناقض حقوق زنان است

رئیس حوزه بانوان دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه نماینده زن رژیم صهیونیستی در سازمان ملل درکی از جایگاه زن و مادر ندارد، گفت: به‌طور قطع طرح معاون رئیس‌جمهور در کمیسیون مقام زن سازمان ملل مورد عنایت کسانی که دل در گرو آزادی فلسطین دارند، قرار خواهد گرفت.

مینو اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص طرح ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل اظهار کرد: این حضور جز افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نماینده زنان ایران بتواند با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های بشردوستانه و صلح‌آمیز در راستای حمایت از زنان مظلوم و ستم‌دیده عالم در یک همایش بین‌المللی شرکت کند.

وی افزود: سال جاری هم معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور با یک طرح بسیار انسان‌دوستانه در حمایت از مستضعفان غزه، خواهان اخراج نماینده جعلی رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شد که به‌طور قطع مورد توجه همه ملت‌ها قرار خواهد گرفت؛ گرچه ممکن است دولت‌های وابسته، استعمارزده و مزدور به آن پاسخی ندهند، اما نفس این عمل حمایت از مستضعفان دربند غزه بوده است که بی‌رحمانه به شهادت می‌رسند.

نماینده زن رژیم صهیونیستی در سازمان ملل درکی از جایگاه زن و مادر ندارد

رئیس حوزه بانوان دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه مفهوم نسل‌کشی برای هزاران هزار کودک بی‌پناه فلسطینی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: نماینده زن رژیم صهیونیستی اساساً بویی از انسانیت نبرده است چه رسد به یک زن یا مادر بودن؛ او درکی از جایگاه زن و مادر ندارد تا بخواهد به عنوان یک زن یا مادر در این کنفرانس حضور داشته باشد، چرا که اگر هر انسانی ذره‌ای بویی از انسانیت برده باشد، نمی‌تواند این همه ظلم و جنایت را علیه مردم غزه تحمل کند.

وی در تشریح اینکه چرا باید نماینده زن رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اخراج شود، گفت: نخست اینکه این رژیم جعلی است و سازمان‌های بین‌المللی خود را مسخره عام و خاص کرده‌اند که نماینده یک رژیم جعلی را می‌پذیرند و این نشان‌دهنده رسوایی چنین سازمان‌هایی و مایه تأسف است.

استقبال حامیان فلسطین از طرح معاون رئیس‌جمهور در کمیسیون مقام زن سازمان‌ملل

اصلانی با بیان اینکه رژیم‌های دیکتاتور و مزدور اسلامی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و هنوز ارتباط خود را قطع نکرده‌اند، ادامه داد: این بیشتر باعث تأسف است اما به‌طور قطع طرح معاون رئیس‌جمهور در کمیسیون مقام زن سازمان ملل مورد عنایت کسانی که دل در گرو آزادی فلسطین دارند، قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: بسیاری از دولت‌های غیروابسته و نمایندگانشان حتماً به این طرح رأی خواهند داد و امیدواریم این اتفاق رخ دهد و نماینده رژیم صهیونیستی از همه مجامع بین‌المللی حذف شود؛ چرا که علاوه بر جعلی بودن در جنایت هیچ‌گونه رحم و نیز حد و مرزی برای خود قائل نیست و مانند یک ماشین جنگی دیوانه‌وار به جان مردم مسلمان غزه افتاده و زنان و کودکان را به شهادت می‌رساند.

حمایت از رژیم صهیونیستی دامن‌گیر رژیم‌های خودفروخته خواهد شد

رئیس حوزه بانوان دانشگاه عالی دفاع ملی یادآور شد: البته پایان ننگین این رژیم دور نیست و در لحظات آخر خود دست و پا می‌زند؛ به‌طور قطع این رژیم به پاس خون شهدای مظلوم به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد و رسوایی، سرافکندگی و پشیمانی برای دولت‌هایی خواهد ماند که همچنان از آن حمایت می‌کنند؛ هر چند پشیمانی سودی ندارد، چرا که عملکرد این دولت‌ها در حافظه تاریخی ملت‌ها باقی خواهد ماند و دامن آن حتماً رژیم‌های وابسته خودفروخته را خواهد گرفت.

وی در خصوص فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شریان‌های اصلی کمک به رژیم صهیونیستی باید توسط ملت‌ها قطع شود، ابراز کرد: این فرموده رهبر انقلاب نشان‌دهنده این است دولت‌های وابسته مزدور دیکتاتور خودباخته و خود فروخته اساساً به لحاظ ضعف خود، توانی برای مقابله با رژیم صهیونیستی ندارند و این ملت‌ها هستند که به‌پاخاسته‌اند و از مردم غزه حمایت می‌کنند و فقط خود ملت‌ها می‌توانند راه‌های مواصلاتی و شریان‌های اقتصادی و اطلاعاتی حامی رژیم صهیونیستی را بگیرند.

اصلانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ملت‌ها به تاسی از پیام انقلاب اسلامی بیدار شده‌اند و راه مقاومت را در پیش گرفته‌اند؛ امید است که به‌زودی شریان‌ها توسط ملت‌ها قطع شده و دولت‌های مزدور و وابسته رسواتر از قبل مجبور به ترک پست‌های غصب شده ملت‌ها خواهند شد و حکومت‌های مبتنی بر فطرت بشری، انسان دوستی و صلح‌جویی شکل خواهد گرفت.

کد خبر 735826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.