اجرای طرح خانه‌تکانی شهری در محلات منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در راستای استقبال از بهار طبیعت، به‌منظور نظافت عمومی، رفع زوائد بصری و تأمین رفاه شهروندان، نیروهای شهرداری این منطقه به‌صورت گروهی در حال پاک‌سازی و نظافت شهری سطح منطقه هستند.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت زیباسازی فضای بصری شهر اظهار کرد: شهرداری این منطقه در راستای استقبال از بهار طبیعت و با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان، هم‌زمان با خانه‌تکانی شهروندان در حال پاک‌سازی و نظافت شهری در محدوده محلات منطقه است.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به سیمای شهر افزود: سطح نظافتی قرارداد تنظیف معابر این منطقه حدود چهار میلیون و ۵۴۴ هزار و ۱۷۰ متر مربع است و ۱۶۳ نیرو با تلاش مضاعف به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۳۰ درصد نظافت منطقه با دستگاه‌های مکانیزه و سایر آن با بهره‌گیری از نیروی انسانی در حال انجام است، تاکید کرد: ۱۰۷ نفر جاروزن هر روز از ساعت ۰۲:۰۰ تا ۱۰:۰۰ مشغول رفت‌وروب سطح منطقه هستند.

اجرای طرح خانه‌تکانی شهری در محلات منطقه ۱۲ اصفهان

رسالت گفت: با تلاش واحد امور شهر، پارکبانان در طرح خانه‌تکانی محله‌ها به‌صورت گروهی در حال پاک‌سازی و نظافت محلات سطح منطقه با اقداماتی از جمله خاکروبه‌زدایی، پاک‌سازی برچسب‌ها، امحای دیوارنویسی، حمل نخاله‌های بلاتکلیف، پاک‌سازی جوی‌ها و رفع خطر در دل محله‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه حجم جمع‌آوری زباله در این منطقه حدود ۱۳ هزار تن در روز است، ادامه داد: با توجه به خانه‌تکانی شهروندان و حجم دو برابری ضایعات، این میزان به ۲۶ هزار تن در روز رسیده است که نیروهای شهرداری با وقت و انرژی بیشتر در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای واحد امور شهر اجرای طرح پاک‌سازی محلات در استقبال از بهار به‌منظور نظافت عمومی و ارتقای کیفیت و رفع زوائد بصری در ۱۰ محله اصلی و منطقه صنعتی امیرکبیر در حال انجام است.

کد خبر 735729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.