حمله به آمبولانس اورژانس حین انتقال مصدوم در اهواز/ افزایش مصدومان چهارشنبه سوری به ۳۵نفر

سخنگوی اورژانس خوزستان با اشاره به افزایش مصدومان چهارشنبه سوری در خوزستان به ۳۵ نفر گفت: بر اثر حمله افراد ناشناس، آمبولانس اورژانس حین انتقال بیمار آسیب جدی دید.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو را خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت حوالی ۹:۳۰ شب جاری در منطقه پارک کوهساران اهواز در اثر حمله افراد ناشناس به خودروی آمبولانس اورژانس اهواز که در حین انتقال مصدوم تصادف بوده خسارت جدی به آمبولانس وارد شد

وی افزود: در اثر این حمله آمبولانس دچار شکستگی شیشه کابین بیمار و صدمات متعدد در بدنه گردیده و خوشبختانه بیمار و همکاران عملیاتی اورژانس آسیب وارد نشده است.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ضمن محکومیت شدید هرگونه اهانت و برخورد به همکاران عملیاتی اورژانس و خودروهای امدادی گفت؛ مراتب از مراجع قضائی در حال بررسی می‌باشد و تا حصول نتیجه قطعی و تادیب ضاربان پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

شرهانی اضافه کرد: در پی حوادث چهارشنبه آخر سال در خوزستان تا کنون ۳۵ نفر آسیب دیده‌اند که عمدتاً از ناحیه دست و چشم هستند و ۱۵ نفر بستری شده‌اند.

وی توضیح داد: مصدومین در شهرهای مختلف به ترتیب اهواز :۱۴، ایذه :۵، بهبهان :۲، دزفول :۳ آغاجری :۵، اندیمشک :۱ مسجد سلیمان ۱، رامهرمز :۱، شوشتر :۱، ماهشهر :۲ هستند.

کد خبر 735712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.