مصدومیت ۱۸ همدانی در چهارشنبه‌سوری امسال

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: از عصر امروز تا این لحظه آمار مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری در استان به ۱۸ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمدرضا شکوهی امروز _سه‌شنبه بیست و دوم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد مصدومان در همدان به ۱۲ نفر، ملایر به پنج نفر و یک نفر هم در بهار مصدوم شد.

وی با بیان اینکه عصر امروز یک پسر ۱۳ ساله در همدان در حین ساخت مواد محترقه دست‌ساز دچار مصدومیت و قطع عضو از ناحیه مچ دست شده است، افزود: در مجموع شش نفر از مصدومان از ناحیه چشم و شش نفر هم از ناحیه دست، صورت و قفسه سینه در همدان به علت انفجار موادمحترقه دچار آسیب شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه چهار نفر در ملایر بر اثر انفجار موادمحترقه دچار سوختگی شدند و یک نفر هم دچار قطع دست شده است، ادامه داد: در شهرستان بهار یک بچه چهار ساله از ناحیه چشم دچار مصدومیت شده است.

شکوهی میانگین سنی آسیب‌دیدگان حوادث چهارشنبه‌سوری در استان همدان را ۱۲ تا ۱۸ سال دانست و اضافه کرد: کمترین سن فرد آسیب‌دیده یک بچه ۴ ساله در همدان بوده که دچار آسیب از ناحیه چشم شده است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت یکی از مصدومان در شهر همدان به علت آسیب صورت وخیم است و حتی نیاز به تخلیه چشم دارد که امیدواریم به علت مصدومیت شدید جانش را از دست ندهد.

وی در پایان اعلام کرد: با احتساب مصدومیت‌های روزهای گذشته تا به الان شمار مصدومان به ۲۷ مورد رسیده است.

کد خبر 735701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.