پرداخت ۳۴۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری ۲۸۰۰میلیارد تومان وام ازدواج و ۵۸۰میلیارد تومان وام فرزندآوری در استان تا پایان بهمن پرداخت شده و بانک‌ها باید نسبت به کاهش صف انتظار متقاضیان این تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد شامگاه _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، بانک‌های استان اردبیل باید نسبت به کاهش صف انتظار متقاضیان این تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس آمارهای دریافتی تا پایان بهمن، ۲,۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی این تسهیلات در استان اردبیل پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: تعیین تکلیف افراد در صف انتظار بانک‌ها نیز می‌تواند وضعیت استان اردبیل را در سطح ملی و در مقایسه با سایر استان‌ها ارتقا دهد.

عبداللهی عابد با بیان اینکه در مدت مذکور ۵۸۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات فرزندآوری برای ۱۰ هزار و ۳۰۰ متقاضی این تسهیلات در استان اردبیل پرداخت شده است، اظهار داشت: در خصوص این تسهیلات هم بانک‌ها باید نسبت به تعیین تکلیف و کاهش صف انتظار تا پایان سال اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام و آخرین نتایج را جمع‌بندی و ارسال کنند.

کد خبر 735679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.