کشف بیش از ۱۲ هزار عدد مواد محترقه از زیرزمین یک منزل مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از کشف ۱۲ هزار و ۶۶۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در بازرسی از زیر زمین یک منزل مسکونی در آستانه چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان مهر اظهار کرد: در آستانه چهارشنبه آخر سال، مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از ورود یک محموله مواد محترقه غیر مجاز به این شهر و دپوی آنها در زیرزمین یک منزل مسکونی مطلع شدند و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار و حفظ امنیت و آرامش شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری توقیف این محموله را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در بازرسی از محل، ۱۲ هزار و ۶۶۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرآفرین را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس در چهارشنبه آخر سال به هیچ وجه با جشن‌های سالم مردم که همراه با رعایت حقوق شهروندی است مخالف نیست، اما با هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی و کسانی که با فروش و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک سلامت دیگران را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 735677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.