انهدام باند قاچاق سوخت و کشف بیش از ۲۳۰ هزار لیتر گازوئیل از ۲۱ خودرو

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند قاچاق سوخت و کشف بیش از ۲۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان فلاورجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشراف اطلاعاتی دقیق و اقدامات هوشمندانه پلیسی متوجه شدند افرادی با سوءاستفاده از کارت‌های سوخت و جعل بارنامه‌های صوری اقدام به خرید و فروش غیر قانونی و حمل فرآورده‌های نفتی خارج از شبکه توزیع در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار می‌کنند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان ضمن انهدام این باند قاچاق موفق شدند در بازرسی از ۲۱ دستگاه خودروی سنگین شامل اتوبوس، کامیون و وانت نیسان، ۲۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۲۴ نفر در این راستا خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار هاشمی فر با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی اضافه کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 735672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.