لزوم تلاش و ایجاد تمهیدات لازم برای کاهش سوانح در ایام نوروز

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید تمهیدات لازم برای کاهش سوانح رانندگی در عید نوروز دیده شود، گفت: برای ساعات پیک تردد شیفت‌های کافی از گروه‌های امدادی، هلال احمر، اورژانس، بیمارستانی، خدماتی و … پیش‌بینی و به کار گرفته شود تا جلوی تصادفات جاده‌ای گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب امروز _سه شنبه بیست و دوم اسفند_ در نشست ایمنی راه‌های استان خوزستان اظهار کرد: با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته، تردد کاروان‌های راهیان نور به خوبی در حال انجام است و امیدواریم سفرهای نوروزی هم به همین شکل باشد و حوادث به حداقل برسد.

وی افزود: باید نهایت تلاش خودمان را به‌کار بگیریم تا هر کجا که بتوانیم از سوانح جلوگیری کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: باید برای ساعات پیک تردد شیفت‌های کافی از گروه‌های امدادی، هلال احمر، اورژانس، بیمارستانی، خدماتی و … پیش‌بینی و به کار گرفته شود تا جلوی تصادفات جاده‌ای گرفته شود و میزبانی شایسته‌ای از مهمانان نوروزی داشته باشیم.

حسینی محراب تاکید کرد: در روزهای باقی‌مانده اقدامات لازم جهت جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله از جاده‌ها، ساماندهی پمپ بنزین‌ها، ایستگاه‌ها و … نیز در دستور کار مسئولان ذی‌ربط باشد و مقرها و کمپ‌های موقتی که برای پذیرش مهمانان نوروزی در نظر گرفته می‌شود باید با شرایط مناسبی آماده شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها ارتباط مستمر را با مردم از طریق صدا و سیما و فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ رانندگی مطمئن و قانونی و هشدار در خصوص عواقب عدم توجه به نکات ایمنی داشته باشند.

استاندار خوزستان گفت: برای هرگونه حفاری یا ترمیم جاده‌ای که بناست انجام شود حتماً علائم هشدار از چند کیلومتر جلوتر با راهنمایی در خصوص مسیر جایگزین نصب شود.

کد خبر 735627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.