فعالیت ۱۷۰ نیروی ستاد امر به معروف اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: برای ۱۷۰ نفر از نیروهای ستاد امر به معروف لباس‌های متحدالشکل تهیه می‌شود و ۲۱ نفر به بانوان آمر به معروف در ایستگاه‌های مترو اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی خبوشانی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جلسه هماهنگی‌های نهایی اقدامات ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: عمده فعالیت اداره تدارکات معطوف به خریدهای مربوط به خدمات ستاد نوروزی از جمله سازمان زیباسازی و تجهیز سیستم گرمایش حمام شاهزاده بود که مدت‌ها است مشکل دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی درخواست داشت که با شرکت پیمانکار برای راهنمای گردشگران در قالب تأمین نیرو قرارداد بسته شود، افزود: برای ۱۷۰ نفر از نیروهای ستاد امر به معروف لباس‌های متحدالشکل تهیه می‌شود و ۲۱ نفر به بانوان آمر به معروف در ایستگاه‌های مترو اضافه می‌شود.

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه اقدامات حوزه ترابری، مخابرات، خدمات و پذیرایی طبق روال سال گذشته انجام می‌شود، گفت: برای رفع کمبودهای باغ فدک هماهنگی‌ها انجام می‌شود، همچنین پذیرایی در پانزده منطقه شهرداری توسط نیروهای مناطق انجام می‌شود.

کد خبر 735622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.