تغییر ساعات کاری ادارات آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان

ساعات کاری ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای دولتی آذربایجان‌شرقی در ایام ماه مبارک رمضان از ۸:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد ساعات کاری ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای دولتی استان در ایام ماه مبارک رمضان از ۸:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ خواهد بود.

دستگاه‌های خدمات‌رسان درمانی و امدادی از قبیل بیمارستان‌ها، راه آهن، مدارس و مراکز آموزش عالی، بانک‌ها، راه آهن و … از این قاعده مستثنی بوده و ساعات فعالیت آن‌ها مانند قبل خواهد بود.

بر اساس این گزارش همچنین ساعات کاری ادارات و نهادهایی که روزهای پنجشنبه تعطیل هستند، در ماه مبارک رمضان از ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ خواهد بود.

کد خبر 735621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمندبانک IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 2
    باز هم کارمندان بانک کارمند به حساب نیامدند بیشتر از همه کار میکنن. مرخصی ندارن فرصت رسیدن به خانواده‌ ندارن از تعطیلات محروم هستن
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    کسی نیست از این آقایان کی در جایگاه مصوب وتصمیم گیری هستند .سوال کند که کدام شریعت واصول دینی گفته ،که در بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان هم تبعیض قایل شد .آیا آنانی که در ادارات مستنثی کار می کنند مسلمان نیستندو.شرایط روزه آنها فرق می کند. یا در اصول روزه داری تفاوتی وجود دارد نمی دانیم .....