دستور شهردار قم برای افتتاح شهربازی فدک / فاز پنج عمار یاسر در اختیار مردم قرار گیرد

شهردار قم گفت: شهربازی فدک و فاز پنج عمار یاسر پیش از شروع سال جدید در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز _ سه شنبه بیست و دوم اسفند _در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال اظهار کرد: پروژه بزرگ فاز پنج عمار یاسر باید در همین روزهای پایانی سال در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی افزود: برای در اختیار مردم قرار گرفتن این پروژه لازم نیست منتظر افتتاحیه رسمی بمانیم بلکه این پروژه بزرگ می‌تواند به عنوان یک عیدی و شادباش از سوی مدیریت شهری در این روزها زیر بار ترافیک رود.

فاز پنج عمار یاسر یکی از پروژه‌های بزرگ شهری است که قدمت ۵۴ ساله داشته و این روزها با هزینه ۱۰ هزار میلیارد تومانی در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

یک شهربازی جدید در اختیار مردم قم

شهردار قم همچنین خواستار افتتاح شهربازی فدک واقع در میدان ۷۲ تن شد و گفت: برای افتتاح این پروژه نیز لازم نیست منتظر مراسم رسمی باشیم بلکه در روزهای سال نو این پروژه می‌تواند موجب ارتقای نشاط اجتماعی و مورد استفاده زائران شهر کریمه اهل بیت (ع) شود.

سقائیان نژاد همچنین با اشاره به اقدامات لازم در ایام پایانی سال اظهار کرد: لازم است در این روزها مسائل مالی شهرداری قم به طور جدی پیگیری و بدهی‌های پیمانکاران پیش از پایان سال تسویه شود.

وی با اشاره به اینکه مناطق شهرداری قم نیز باید اسناد مالی خود را منظم کنند گفت: نباید میان پیشرفت فیزیکی و پیشرفت مالی پروژه‌ها فاصله‌ای در پایان سال وجود داشته باشد.

لزوم حفظ آمادگی کامل برای میزبانی نوروزی

شهردار قم آماده سازی شهر در روزهای پایانی سال برای پذیرایی از زائران را مورد توجه قرار داد و افزود: لازم است مدیران مناطق با حضور میدانی در حوزه مأموریتی خودشان اشکالات را بررسی و رفع کنند.

سقائیان نژاد به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهر در این ایام بسیار مهم است که لازم است شور و نشاط دینی با نور پردازی و نصب المان‌ها تقویت شود.

روکش معابر شهر قم ترمیم شود

وی به خرید دو هزار تن قیر در ایام پایانی سال اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است معاونت عمرانی تمام نقاط شهر را رصد کرده و هر جایی در آستانه سال نو نیاز به روکش آسفالت و ترمیم دارد را انجام دهند.

شهردار قم تاکید کرد: برخی از معابر شهری با دلیل بارش باران و برف و شن و نمک پاشی دچار آسیب شده‌اند که این آسیب‌ها در این ایام مانده تا پایان سال باید برطرف شود.

کد خبر 735592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.