۳۳  گلزار شهدای شهرستان گلپایگان ساماندهی شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان گفت: ۳۳ گلزار شهدا در شهرستان گلپایگان داریم که کار ساماندهی تمام گلزارهای شهدا به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میثم زارعی امروز _سه‌شنبه بیست و دوم اسفندماه_ در مراسم بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: ۳۳ گلزار شهدا در شهرستان گلپایگان داریم, و در این راستا کار ساماندهی تمام گلزارهای شهدا به اتمام رسیده است.

وی با اشاره اقدامات فرهنگی بنیاد شهید گلپایگان افزود: امسال ۲۰۰ خانواده شهید به مشهد مقدس و ۵۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اردوی یک‌روزه فرهنگی اعزام شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان از اجرای طرح ستاره‌های درخشان در گلپایگان خبر داد و گفت: در این طرح هر روز یکی از شهدای شهرستان در فضاهای مجازی شهرستان معرفی می‌شوند.

زارعی همچنین از نصب نمادهای ایثار و شهادت در بلوار سلمان فارسی، میدان بیت‌المقدس، خیابان شهید عابدی، و نصب تابلوی سرداران شهید گلپایگان در ورودی شهر طی سال جاری خبر داد و با اشاره به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گفت: در این طرح هزار دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

یاد و خاطره شهدا همیشه در جامعه زنده می‌ماند

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان نیز ضمن گرامیداشت روز شهدا و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا همیشه در جامعه زنده می‌ماند زیرا با خودسازی خود جامعه را ساختند.

وی با بیان اینکه معجزه ایثار و شهادت در مدار عشق الهی است، افزود: باید رشادت شهدا و ایثارگران برای زنده نگه‌داشتن اسلام و جامعه اسلامی آن طور که باید و شاید به مردم معرفی شود تا الگوهایی غیر واقعی جایگزین این فداکاری و از خود گذشتگی‌ها نشود.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: به گفته سردار سلیمانی تا کسی شهید نباشد شهید نمی‌شود، یعنی اگر تونستیم با نفسِ خود مبارزه و خداوند را در زندگی خود حس کنیم، به راحتی هم شهید می‌شویم.

کد خبر 735585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.