پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت در کرمانشاه

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: ماهیانه به‌عنوان مطالبات درمانی، ۱۳۰ میلیارد تومان به بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ مرکز و موسسه درمانی طرف قرارداد پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا تحویلیان امروز _ سه شنبه بیست دو دوم اسفند_ در آئین افتتاح اداره بیمه سلامت شهرستان گیلانغرب، با اشاره به اینکه گیلانغرب نماد مقاومت و ایستادگی است، اظهار کرد: راه‌اندازی اداره بیمه سلامت در شهرستان گیلانغرب از اقدامات مهم اداره‌کل بیمه سلامت کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ است.

وی افزود: از نیمه دوم سال گذشته و با ایجاد صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در سازمان بیمه سلامت و خدمات متعددی که به این بیماران ارائه می‌شود، این سازمان توانست در راستای کسب رضایت مردم گام محکمی بردارد، به طوری که، تاکنون ۱۴ هزار میلیارد تومان هزینه‌های درمانی به این بیماران پرداخت شده و امیدواریم روزی برسد که خانواده‌ها جز رنج مریض‌داری، رنج دیگری نداشته باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم اداره بیمه سلامت در تمام شهرستان‌ها راه‌اندازی شود و خدمات به بیمه‌شدگان تسریع پیدا کند.

تحویلیان اضافه کرد: ماهیانه به عنوان مطالبات درمانی، ۱۳۰ میلیارد تومان به بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ مرکز و مؤسسه درمانی طرف قرارداد پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد از جمعیت این شهرستان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

علی رضا نظری، فرماندار گیلانغرب، نیز با قدردانی از اداره‌کل بیمه سلامت بابت احداث اداره بیمه سلامت در این شهرستان، گفت: گیلانغرب دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده است.

وی گفت: مردم گیلانغرب شایسته دریافت خدمات ارزنده هستند و این خدمت‌رسانی باید استمرار یابد زیرا، شرط بقای انقلاب اسلامی، رضایت مردم است.

کد خبر 735575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.