۳۴ المان نوروزی در سیمای شهر اراک جانمایی و نصب می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک گفت:در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، ۳۸ المان در سیمای شهر اراک جانمایی و نصب می‌شود.

علی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی در خصوص فضاسازی شهر اراک ویژه استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت و ایام نوروز اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان ،۴ المان مناسبتی در سطح شهر جانمایی و نصب می‌شود و به صورت ویژه المان جدیدی با شمایلی از ماه و شکوفه‌های بهاری تحت عنوان ضیافت بهاری در میدان سرداران مقابل مصلای بیت‌المقدس جانمایی و نصب می‌شود.

وی افزود: همچنین ویژه ماه مبارک رمضان، تمامی پایه پرچم‌های اهتزازی سطح شهر به پرچم‌های مُنقش به ماه میهمانی خدا مزیت شده‌اند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک، تصریح کرد: در راستای استقبال از بهار طبیعت و نوروز باستانی، ۱۵ المان جدید در سطح شهر جانمایی و نصب می‌شود و ۱۹ المان سال گذشته نیز پس از رنگ آمیزی و بهسازی، در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهری که تاکنون المانی در آنجا نصب نشده است، جانمایی و نصب می‌شوند.

عسگری اضافه کرد: همچنین یک مورد المان سفره هفت سین در گلزار مطهر شهدای شهر اراک نصب و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، ۳۸ المان در سیمای شهر اراک جانمایی و نصب می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک تصریح کرد: در سال آینده با تغییر رویکرد و برنامه کاری، به صورت ویژه و برای اولین بار، هر ماه یک المان مناسبتی در سطح شهر اراک اجرا خواهیم کرد.

عسگری گفت: رنگ‌آمیزی جداول و بلوارهای میادین اصلی شهر، نورپردازی پیاده‌راه امیرکبیر با طرح جدید و اجرای سام لاین و تصویر تاب سه بعدی برای نورپردازی ویژه در شهر، از دیگر اقدامات شهرداری اراک ویژه استقبال از بهار و نوروز باستانی ۱۴۰۳ است.

کد خبر 735572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.