ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به آرامستان اراک در پنجشنبه آخر سال

رئس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک از شهروندان خواست که با استفاده نکردن از خودروهای شخصی در مراسم پنجشنبه آخر سال، عوامل اجرایی آرامستان اراک را در ارائه خدمات حداکثری به شهروندان و زائران اهل قبور همراهی کنند.

مسعود آقا زیارتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی های به عمل آمده، امسال در مراسم پنجشنبه آخر سال ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به آرامستان اراک برای کنترل ترافیک و جلوگیری از ایجاد هرگونه حادثه و رفاه هرچه بیشتر شهروندان در زیارت اهل عبور، اعمال شده است.

وی با بیان اینکه پنج دستگاه پارکینگ در اطراف آرامستان اراک، ویژه مراسم پنجشنبه آخر سال در نظر گرفته شده است افزود: طی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده با سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، از چهار نقطه شهر سرویس‌دهی به شهروندان با اتوبوس برای مراجعه به آرامستان و بالعکس انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با استفاده نکردن از خودروهای شخصی در مراسم پنجشنبه آخر سال، عوامل اجرایی آرامستان اراک را در ارائه خدمات حداکثری به شهروندان و زائرین اهل قبور، همراهی کنند.

آقا زیارتی با درخواست از شهروندان برای عدم استفاده از خودروهای شخصی در مراسم پنجشنبه آخر سال و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده برای زیارت اهل قبور، تاکید کرد: برای شهروندانی که ناچار به استفاده از خودروی شخصی می‌باشند، پنج دستگاه پارکینگ اطراف آرامستان (جنب آرامستان واقع در ضلع جنوبی پارکینگ حمایت، ضلع جنوبی آرامستان ویژه قطعات جدید، جنب واحد موتوری سازمان عمران شهرداری، جنب ورودی و خروجی معبر جدیدالاحداث ولی آباد، مقابل آرامستان جنب حسینیه شهدا) در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مسیر تمام پارکینگ‌های در نظر گرفته شده با نصب بنر و علائم هدایت مسیر اطلاع‌رسانی شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک تصریح کرد: با همکاری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، ۲۰ دستگاه ون و میدل‌باس برای جابه‌جایی شهروندان در محوطه داخلی آرامستان و تردد در قطعات و زیارت اهل قبور در نظر گرفته شده است.

کد خبر 735563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.