منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم مجلسی می‌خواهند که نمایندگان در آرامش، با رفاقت و همدلی به فکر مشکلاتشان باشند نه اینکه تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد کنند.

ناصر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دورنمای تشکیل مجلس دوازدهم اظهار کرد: در همه جای دنیا رسم است که با پایان رقابت‌های انتخاباتی، مسائل مطرح شده قبل از رأی‌گیری توسط کاندیداها کنار گذاشته می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد دو مطلب بودیم؛ یکی اینکه بعد از پایان رأی‌گیری و مشخص شدن نتایج انتخابات، فضای رقابت‌های انتخاباتی تکرار می‌شود و نکته دوم اینکه این فضا توسط کسانی که اتفاقاً رأی آوردند بر علیه دیگر منتخبان مردم ایجاد می‌شود و این بدین معنی است که هیچیک از این افراد به سخنان مقام معظم رهبری و به پایان رسیدن زمان انتخابات توجه نکرده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا تندروی، پرخاشگری و اتهام زنی به سایر منتخبان مردم را بی سابقه توصیف کرد و گفت: این نوع تندروی‌های سیاسی برخلاف اصول فکری رهبر انقلاب طی سالیان گذشته است.

وی تاکید کرد: تندوری‌ها و پرخاشگری‌های سیاسی این دورنما را در افکار عمومی ترسیم می‌کند که مجلس آینده مجلس به هم پریدن نمایندگان مجلس است و چهره خوبی را از مجلس نشان نخواهد داد.

ایمانی هشدار داد: مردم مجلسی می‌خواهند که نمایندگان در آرامش، با رفاقت و همدلی به فکر مشکلاتشان باشند نه اینکه تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد کنند و به همین دلیل بود که رهبر انقلاب در این زمینه تذکر دادند.

کد خبر 735536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.