پایان بتن‌ریزی ۴۷ حلقه شمع پروژه تفریحی گردشگری میدان ساعت تبریز

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از پایان عملیات بتن‌ریزی ۴۷ حلقه شمع در پروژه احیای بافت تاریخ میدان ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، ناصر اسماعیل‌زاده ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه بازآفرینی فضای خالی ضلع شمالی میدان ساعت است.

وی افزود: مجتمع خدماتی، گردشگری و تجاری میدان ساعت با معماری تاریخی تبریز قدیم در دو طبقه با مساحت پنج هزار متر مربع به همراه یک محوطه برای تسهیل تردد شهروندان به ایستگاه مترو در نظر گرفته شده است که با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان با مشارکت سازمان حمل‌ونقل ریلی و هماهنگی سازمان میراث فرهنگی احداث می‌شود.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای اجرای سیاست بازآفرینی شهری و با رویکرد احیای بافت فرهنگی و تاریخی مرکز شهرمی باشد، که با پایان عملیات بتن‌ریزی ۴۷ حلقه شمع از ۵۸ حلقه طی روزهای آتی باقی‌مانده عملیات بتن‌ریزی شمع‌ها با مجوز ترافیکی به صورت شبانه عملیاتی می‌شود.

اسماعیل‌زاده همچنین در ادامه عنوان کرد: پس از پایان بتن‌ریزی شمع‌ها پروژه وارد مرحله جدید که همان عملیات آرماتوربندی اسلب‌های شماره ۲ و ۳ واقع در ضلع شمالی پروژه است، انجام خواهد شد.

کد خبر 735507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی تبریز IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    1 0
    سلام با تشکر از شهردار تبریز انشاا...فکر پارگینک عمومی چند طبقه باشید مثل ۱۷ شهریور تبریز وکمربندی شیخ الرئیس نباشه
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    آخه شلوغ ترین جای شهر حتما باید پروژه تفریحی ساخته بشه ؟؟