پرداخت تسهیلات خوداشتغالی ۴۳۷ میلیارد تومانی به مددجویان کمیته امداد در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۴۳۷ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان با همت و همراهی بانک‌های عامل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جشن ملی توانمندسازی ۱۹۲۶ مددجوی کمیته امداد استان که هم‌زمان با سراسر کشور با حضور و سخنرانی وبیناری رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش و همت دولت سیزدهم در بحث اشتغال مددجویان و گروه‌های آسیب‌پذیر، اقدامات و حمایت‌های خوبی انجام شده است تا در عرصه تولید و اشتغال بتوانند به نقطه خودکفایی برسند.

وی با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه رئیس‌جمهور، وزرا و استاندار اردبیل از طرح‌های توانمندسازی و خوداشتغالی مددجویان افزود: بانک‌های عامل از محل تبصره ۱۸ عملکرد خوبی را در دو سال اخیر از خود نشان دادند و بخش عمده‌ای از این تسهیلات پرداخت شده است و پرداختی‌ها همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: ۴۳۷ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی با همت و همراهی بانک‌های عامل به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده است.

عبداللهی عابد با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در بحث اشتغال، رویکرد مناسب و قابل تقدیر است، تصریح کرد: در استان اردبیل نیز اقدامات حمایتی خوبی از این نهاد انقلابی آغاز شده است و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه، تمامی تعهدات اشتغال مددجویان محقق شود.

رونق تولید و ایجاد اشتغال از برنامه‌های اصلی در استان اردبیل است

وی بیان کرد: اکثر بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات تلاش و جدیت مضاعفی را داشته‌اند و به‌صورت هفتگی این پرداختی‌ها رصد و پایش می‌شود تا در صورت عقب‌ماندگی، موانع رفع شده و تسهیلگری خاصی را در بخش اشتغال و خودکفایی شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید این جشن نویدبخش تحول در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.

عبداللهی عابد اظهار کرد: دولت تلاش می‌کند در ابعاد مختلف حمایت‌های لازم و همه‌جانبه را از صاحبان مشاغل و سرمایه‌گذاران انجام دهد و در استان اردبیل نیز با تأکید استاندار موضوع رونق تولید، ایجاد اشتغال و درآمد پایدار جزو رویکردها و برنامه‌های اصلی است که در سال آینده نیز این رویکرد و برنامه‌ها با نگاهی جامع و برنامه‌ریزی دقیق پیگیری خواهد شد.

کد خبر 735500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.