کمک‌های نقدی ایرانیان به مردم غزه به ۱۳۶ میلیارد رسید

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به عدد ۱۳۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کمک‌های نقدی ایرانیان به مردم غزه اظهار کرد: با گذشت ۱۵۳ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر در تاریخ هفدهم مهر، با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا بیستم اسفند، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به عدد ۱۳۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رسید.

وی افزود: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب یا شماره گیری کد دستوری (از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی، مرکزی و ملت جمع‌آوری شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: پویش بشردوستی با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی، ملت و ملی از هفدهم مهر آغاز شده و به عنوان یکی از طرح‌های نوروز سال جاری سازمان داوطلبان، همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم غزه را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی یا از طریق شماره‌ گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

کد خبر 735496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.