شلیک بیش از ۳۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین

شبکه الجزیره از شلیک ده‌ها موشک از خاک لبنان به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین در پی حمله صبح امروز جنگنده‌های اسرائیلی به بعلبک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، لحظاتی پس از آنکه رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیر خطر در صبح امروز در بلندی‌های جولان اشغالی و الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند، یک حمله موشکی جدید شامل شلیک ده‌ها موشک از خاک لبنان به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین آغاز شد.

شبکه الجزیره در خبری فوری اعلام کرد که بیش از ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های اسرائیلی در منطقه الجلیل و جولان اشغالی شلیک شد.

این عملیات موشکی در حالی انجام می‌شود که در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به بعلبک در شرق لبنان دست‌کم یک تن شهید و ۵ تن زخمی شدند.

استاندار بعلبک بشیر الخضر اعلان کرد که در این حمله منطقه هرمل هدف قرار گرفته است.

این منطقه از مرز لبنان با فلسطین اشغالی حدود ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد؛ اما ارتش رژیم اسرائیل ادعا کرد که جنگنده‌هایش دو ساختمان حزب‌الله در منطقه بقاع لبنان را هدف قرار داده است.

«یدیعوت آحارانوت» اذعان کرد از صبح امروز حزب‌الله بیش از ۱۰۰ موشک به سمت جولان اشغالی شلیک کرده است و به گواه رسانه‌های صهیونیستی این سنگین‌ترین حمله حزب‌الله به مواضع اسرائیل از ابتدای جنگ بوده است.

کد خبر 735437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.