انهدام ۴ باند بزرگ توزیع مواد محترقه در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش پلیس بیش از ۵۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و چهار باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدعلی حقوردیان امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اولویت اصلی پلیس حفظ آرامش و نشاط مردم است، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی پرسنل پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی بیش از ۵۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و چهار باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه منهدم شد.

وی با اشاره به آمادگی کارکنان پلیس برای مأموریت‌های چهارشنبه آخر سال و نوروز افزود: هدف پلیس ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده‌ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی‌دهد که به بهانه شادی، آسایش را از دیگران سلب کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی گفت: بامداد امروز با تلاش کارکنان گمنام پلیس امنیت عمومی، کارگاه تولید مواد محترقه غیرمجاز در ارومیه شناسایی و انواع پیش‌سازهای مواد محترقه کشف شد و سه نفر نیز دستگیر شدند.

حقوردیان با اشاره به ضرورت اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از آسیب به شهروندان تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

وی تاکید کرد: چنانچه شهروندان از فعالیت افرادی در جهت تهیه و توزیع مواد محترقه اطلاع دارند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با بیان اینکه پلیس با اراذل و اوباش هیچ‌گونه مماشاتی ندارد، یادآور شد: پلیس قاطعانه با هنجارشکنان و قانون‌گریزان برخورد می‌کند.

کد خبر 735371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.