افزایش تعامل سازمان‌ها برای مهمان‌نوازی شایسته از مسافران نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز افزایش تعاملات سازمان‌ها برای مهمان‌نوازی شایسته از مسافرانی است که اصفهان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نشست مشترک شهرداری با فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: این نشست با حضور معاون خدمات شهری، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، فرماندهی انتظامی شهرستان، رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان انتظامی شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این نشست با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور مهمانان نوروزی در اصفهان، دیدگاه‌ها و پیشنهادهایی در راستای افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان، جلوگیری از سرقت اموال بیت‌المال در سطح پارک‌ها، افزایش ایمنی شهروندان در ساعات استفاده از فضای سبز شهری، افزایش سطح همکاری سازمان‌ها با یکدیگر برای پیشگیری از وقوع جرم در سطح شهر و اماکن متعلق به شهرداری و پیشگیری از وقوع جرم در اماکن گردشگری مطرح شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز افزایش تعاملات سازمان‌ها برای مهمان‌نوازی شایسته از مسافرانی است که اصفهان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

ابوطالبی با اشاره به برگزاری نشست مشترک شهرداری با فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: این نشست برای مشارکت سازمان‌ها در راستای افزایش امنیت در مجموعه کوهستانی صفه، حاشیه رودخانه، باغ فدک و افزایش همکاری بین شهرداری و فرماندهی انتظامی شهرستان برای افزایش سطح امنیت در گذر فرهنگی چهارباغ و محدوده ناژوان و اماکن توریستی شهر، برگزار شد.

وی ادامه داد: در نشست مشترک شهرداری با فرماندهی انتظامی شهرستان از زحمات و مجاهدت‌های کارکنان انتظامی که مدافعان نظم و امنیت در سطح جامعه هستند نیز تقدیر شد.

کد خبر 735359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.