خلاصه بازی النصر و العین + فیلم

تیم‌های النصر و العین شامگاه دوشنبه در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی العین در ضربات پنالتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و العین شامگاه _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند، در نیمه نخست بازی و در دقیقه ۲۸ سوفیان رحیمی توانست گل اول را برای تیم العین امارات به ثمر برساند، در دقایق پایانی نیمه اول از روی پاس پالاسیوس، رحیمی باز هم موفق شد گلزنی کند، اما عبدالرحمان غریب در وقت‌های اضافه همان نیمه برای النصر گل به ثمر رساند و یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

در نیمه دوم بازی و دقیقه ۵۲ خلید عیسی گلزنی کرد، اما به نفع تیم حریف، او با گل به خودی که به ثمر رساند حساب کار را دو بر دو مساوی کرد. در دقیقه ۷۳ تلس گل سوم النصر را به ثمر رساند، اما در دقیقه ۱۰۳ الشمسی گل تساوری را برای العین به ثمر رساند. در دقیقه ۱۱۸ پنالتی کسب شده برای تیم النصر را رونالدو زد که موفق نشد آن را به گل تبدیل کند.

در ادامه بازی به پنالتی کشیده شد و العینی ها در ضیافت پنالتی رونالدو و یارانش رو مغلوب کردند و به نیمه نهایی راه پیدا کردند.

خلاصه بازی النصر و العین

کد خبر 735352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.