مصدومیت سه جوان ۱۸ ساله بر اثر انفجار ترقه در رشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: ساخت ترقه و بمب دستی با اکلیل سرنج باعث انفجار و مصدومیت سه پسر حدودا ۱۸ ساله شد.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: انفجار مهیب ناشی از ترقه‌های دستی در ساعت ۱۷:۵۷ امروز _دوشنبه بیست‌ویکم_ اسفند به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله یک دستگاه سه آتش نشان به همراه یک دستگاه خودرو اطفای حریق به محل حادثه واقع در جاده لاکان، روستای سلکی سر اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محله حادثه تخریب درب و پنجره‌ها و سازه خانه ویلایی خالی از سکنه را مشاهده کردند.

مؤمنی با بیان اینکه در این حادثه ساخت ترقه و بمب دستی با اکلیل سرنج باعث انفجار و مصدومیت سه پسر حدوداً ۱۸ ساله شد، اضافه کرد: هر سه مصدوم از نواحی سر، صورت و دست و پا دچار آسیب و سوختگی شده بودند که به سرعت توسط تیم اورژانس حاضر در محل به مرکز درمانی ولایت رشت منتقل شدند.

وی گفت: امسال در حالی که شهر در آرامشی عمومی برای رسیدن به نوروز و در آغوش کشیدن بهار به سر می‌برد، امروز این خبر دردناک دل همه آزرده خاطر کرد، بنابراین از همه والدین درخواست می‌کنیم بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنند و بتوانند نوروز را با سلامتی کامل و خوبی و خوشی در کنار خانواده بر سر سفره هفت سین بنشینند.

کد خبر 735322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.