دربی اصفهان به نام میزبان

در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال تیم‌های شهید شاملی کازرون، پلیمر خلیج‌فارس، فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، گیتی‌پسند و مس کرمان موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ برگزار شد که تیم‌های شهید شاملی کازرون، پلیمر خلیج‌فارس، فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، گیتی‌پسند و مس کرمان موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

دربی اصفهان به نام میزبان


نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - نفت و گاز گچساران

در یکی از دیدارهای حساس هفته چهاردهم تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میزبان نفت و گاز گچساران بود، میزبان از ابتدا فشار را روی نفت‌وگاز زیاد کرد در نهایت موفق شد با اختلاف تیم نفت‌وگاز را مغلوب خود کند و دو امتیاز خانگی را کسب کند.

دربی اصفهان به نام میزبان


فراز بام خائیز دهدشت - گیتی‌پسند اصفهان

در دیگر دیدار این هفته فرازبام خائیز دهدشت میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود، این بازی از ابتدا پایاپای و نزدیک جلو رفت و هر دو تیم با تساوی ۱۰ بر ۱۰ به رختکن رفتند، در نیمه دوم هم همان روند ادامه داشت، اما در نهایت گیتیزن‌ها موفق شدند در لحظات آخر گل برتری را به این تیم جوان بزنند و دو امتیاز خارج از خانه را از آن خود کنند.

دربی اصفهان به نام میزبان


فولاد مبارکه سپاهان - فولاد سپاهان نوین

در دربی اصفهان سپاهان نوین میهمان فولاد مبارکه سپاهان بود، بازی میان این دو تیم پایاپای و نزدیک پیش رفت و در لحظاتی به تساوی هم کشید، اما در نهایت شاگردان مرتجی موفق شدند با اختلاف دو گل پیروز میدان شوند.

دربی اصفهان به نام میزبان


پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - پیکان خراسان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال پلیمر خلیج‌فارس میزبان پیکان خراسان بود، تیم میزبان در یک بازی نزدیک و پر فشار توانست پیروز میدان شود و دو امتیاز خانگی را کسب کند.

صنعت مس کرمان - آلومینیوم اراک

در دیگر دیدار این هفته آلومینیوم اراک میهمان مس کرمان بود، در این بازی نیز طلسم بردهای مس شکسته نشد و در یک بازی نزدیک موفق شد تیم آلومینیوم را شکست دهد.

دربی اصفهان به نام میزبان


زغال‌سنگ طبس - پرواز هوانیروز اصفهان

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته زغال سنگ طبس میزبان پرواز هوانیروز بود، هوانیروزی‌ها توانستم عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و نتیجه این دیدار را به تیم رده پنجمی با اختلاف سه گل واگذار کند.

نتایج مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال:

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۷ - نفت و گاز گچساران ۲۰

فراز بام خائیز دهدشت ۲۲ - گیتی پسند اصفهان ۲۳

فولاد مبارکه سپاهان ۲۶ - فولاد سپاهان نوین ۲۴

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۸ - پیکان خراسان ۲۵

صنعت مس کرمان ۳۵ - آلومینیوم اراک ۳۱

زغال‌سنگ طبس ۲۸ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۵

جدول هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال

دربی اصفهان به نام میزبان


فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

کد خبر 735276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.