پالایش نفت، رعد را به آتش کشید/ توقف گاندوها مقابل لیموندیس

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر بسکتبال امروز _ دوشنبه بیست‌ویکم اسفند _ به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر بسکتبال امروز _ دوشنبه بیست‌ویکم اسفند _ با پیگیری شش دیدار به پایان رسید. از این پس تیم‌های لیگ برتری آماده مرحله پلی‌آف خواهند و باید دید شروع این رقابت‌ها از چه تاریخی خواهد بود.

پالایش نفت آبادان ۸۱ _ رعد پدافند ۶۳

در نخستین دیدار این هفته، پالایش نفت آبادان مقابل رعد پدافند هوایی مشهد به میدان رفت و با نتیجه ۸۱ بر ۶۳ به برتری رسید. در این دیدار محمد ترابی با ۱۷ امتیاز، ۲۰ ریباند، چهار بلاک و کارایی ۳۸ بهترین بازیکن شد.

مهرام ۹۱ _ مس رفسنجان ۸۷

در دیگر دیدار هفته بیست‌ودوم، تیم‌های مهرام و صنعت مس رفسنجان مقابل یکدیگر قرار گرفتند و تیم مهرام با نتیجه ۹۱ بر ۸۷ موفق به کسب پیروزی شد. محمد جمشیدی در این بازی با ۳۰ امتیاز، پنج ریباند، پنج پاس گل و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.

پالایش نفت، رعد را به آتش کشید/ توقف گاندوها مقابل لیموندیس

شهرداری گرگان ۷۶ _ طبیعت ۵۴

طبیعت تهران در آخرین جدال این فصل به مصاف تیم شهرداری گرگان رفت و با نتیجه ۷۶ بر ۵۴ برابر رقیب قدرتمند خود متوقف شد. ارسلان کاظمی در این دیدار با ۱۴ امتیاز، شش ریباند، شش پاس گل و کارایی ۲۷ عنوان بهترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

مس کرمان ۹۶ _ آورتا ساری ۸۲

آورتا ساری در این هفته، مهمان تیم صنعت مس کرمان بود و در این دیدار با نتیجه ۹۶ بر ۸۲ از نماینده کرمان شکست خورد. کورین هنری با ۱۱ امتیاز، ۱۵ پاس گل، شش ریباند و کارایی ۲۳ بهترین بازیکن این دیدار بود.

پالایش نفت، رعد را به آتش کشید/ توقف گاندوها مقابل لیموندیس

کاله ۹۷ _ فولاد هرمزگان ۸۱

کاله مازندران در هفته بیست‌ودوم میزبان تیم فولاد هرمزگان بود و با نتیجه ۹۷ بر ۸۷ مقابل این تیم به پیروزی رسید. در این تقابل جلال آقامیری با ۲۶ امتیاز، شش ریباند، دو پاس گل و کارایی ۲۶ به عنوان بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

ذوب‌آهن ۸۹ _ لیموندیس ۹۱

تیم‌های ذوب آهن اصفهان و لیموندیس شیراز در این هفته برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و نماینده شیراز با نتیجه ۹۱ بر ۸۹ به پیروزی رسید. سیدمهدی جعفری با ۲۰ امتیاز، شش ریباند، سه پاس گل و کارایی ۲۲ بهترین بازیکن این مسابقه بود.

پالایش نفت، رعد را به آتش کشید/ توقف گاندوها مقابل لیموندیس

کد خبر 735258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.