برگزاری جشن گلریزان با عنوان«نذر رهایی» ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

شهردار اراک گفت: جشن گلریزان با عنوان«نذر رهایی» ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک، ستاد دیه استان مرکزی و ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _دوشنبه بیست و یکم اسفند_ در صحن علنی شورا اظهار کرد: در هفته گذشته و روز گذشته جشن گل‌ریزان که در شرایط حاضر اقدام شایسته‌ای است با هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌ها سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان مرکزی برگزار شد که امید می‌رود با حمایت مردم بتوانیم اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال و روزهای جمعه ناوگان اتوبوسرانی تعطیل بود، از این هفته این ناوگان فعالیت خود را آغاز کرده است و با ۵۰ درصد از ظرفیت خود در حال خدمت رسانی به شهروندان است.

شهردار اراک تصریح کرد: امید می‌رود در سال آینده در ایام تعطیلات نوروز شاهد استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم.

محمودی اضافه کرد: جلساتی برای استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت و پاکسازی و بهسازی و نورپردازی معابر در راستای مهمان پذیری شهروندان اراکی از مسافرین نوروز که به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد، در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌هایی برای چهارشنبه آخر سال و همچنین پنجشنبه آخر سال صورت گرفته است تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارائه کنیم.

شهردار اراک گفت: جشن گل‌ریزان با عنوان «نذر رهایی» ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک، ستاد دیه استان مرکزی و ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی برگزار شد.

محمودی اضافه کرد: در هفته گذشته آزادسازی معبر جلوی بیمارستان ولیعصر (عج) انجام و هم اینک در حال انجام کارهای زیربنایی پایانی است که امید می‌رود این بیمارستان خدمات خوبی به شهروندان و همچنین هم میهنانمان در سایر استان‌های همجوار در سال‌های آینده ارائه کند.

وی ادامه داد: با اقدامات به موقع مدیریت شهری و حمایت شهروندان فرونشست صورت گرفته در منطقه کرهرود اراک به موقع مورد رسیدگی قرار گرفت و خوشبختانه خسارت مالی و جانی برای در پی نداشت.

شهردار اراک با بیان اینکه هم اینک تقاطع غیر هم سطح امام خمینی در ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارد اظهار کرد: بارش نزولات آسمانی در هفته گذشته کمی سرعت اجرای کار را کند کرده است.

محمودی افزود: هم اینک پروژه بزرگ آفتاب در حال انجام کارهای پایانی است و پارکینگ آن در ایام عید برای استفاده شهروندان قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه برای احداث پارک آبی یک مکان جدید پشت اتوبوسرانی پیشنهاد شده است افزود: برای احداث پارک آبی یک پیشنهاد خوب مبنی بر احداث دوبخشی این پارک مطرح شد که شهروندان با خانواده بتوانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: در جلسات شورای ترافیک به موضوع پیاده راه و طرح ترافیکی شهر اراک رسیدگی می‌شود و نتایج آن را به زودی به اعضای شورا و شهروندان اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 735251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.