بارش‌ها در چهارمحال‌وبختیاری تا اواخر امشب ادامه دارد

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: از اوایل امشب فعالیت این سامانه بارشی در نیمه شمالی به پایان خواهد رسید و به تدریج تا اواخر امشب این سامانه بارشی استان را ترک خواهد کرد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: همان گونه که انتظار می‌رفت امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ شاهد بارش برف و باران در سطح استان بودیم بیشترین بارش‌ها برای مناطق غربی از جمله کوهرنگ و اردل بوده است.

وی افزود: میزان بارندگی‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز برحسب میلی‌متر برای شهرکرد، کمتر از ۰/۱، لردگان: ۳/۸، کوهرنگ: ۱۶/۷ و برف موجود ۱۹ سانتی‌متر، اردل: ۴/۱، فارسان: ۲/۳، بن: ۰/۴، شلمزار: ۰/۲، مال خلیفه: ۲/۸، سورشجان: ۱/۴، بلداجی: ۰/۳، دوآب صمصامی: ۱۲/۹، بازفت: ۱۵/۳و لیرابی: ۵/۶ بوده است.

نوروزی با اشاره به هشدار نارنجی در سطح استان، ادامه داد: از اوایل امشب فعالیت این سامانه بارشی در نیمه شمالی به پایان خواهد رسید و به تدریج تا اواخر امشب این سامانه بارشی استان را ترک خواهد کرد.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی استان تصریح کرد: تا اواخر هفته جاری بارش خاصی در استان پیش بینی نمی‌شود و در نوار شمالی استان اسقرار هوای سرد و کاهش محسوس دما را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: امروز بلداجی با دما منفی چهار درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان بودند همچنین ایستگاه شهرکرد دمای کمینه منفی دو درجه سانتی‌گراد را به ثبت رساند.

کد خبر 735214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.