توضیحات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد درباره مرگ دانش‌ آموز یاسوجی

روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مرگ یک دانش‌آموز یاسوجی در یک درگیری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امروز _دوشنبه، بیست‌ویکم اسفند_ خبری ناراحت‌کننده در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر اینکه دانش‌ آموز پایه دهم دبیرستان بر اثر ضربات چاقو توسط دانش‌آموزی دیگر جان خود را از دست داد، منتشر شد در همین خصوص روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد، روز گذشته پدری به مدرسه فرزند خود مراجعه کرد تا بعد از تعطیلی مدرسه او را به همراه دو برادر دیگرش به خانه ببرد.

پدر بعد از اینکه دانش‌آموز متوفی را سوار بر خودروی خود می‌کند او را نزد مدرسه فرزند دوم خود برده آنها را پیاده می‌کند تا اینکه به سراغ فرزند سوم خود برود.

همین حین و بعد از رفتن پدر یک درگیری در نزدیکی مدرسه به وجود می‌آید که دانش‌آموز متوفی حین میانجیگری در این بین توسط ضربه چاقوی دانش‌آموز دیگری با هویت مشخص به شدت مصدوم می‌شود و در بیمارستان شهید جلیل جان خود را از دست می‌دهد.

طبق آنچه که روابط عمومی آموزش و پرورش می‌گوید این درگیری در ساعت تعطیلی و بیرون از مدرسه بوده است و از مسئولان آموزش و پرورش هم بر بالین وی در بیمارستان حاضر می‌شوند اما به دلیل شدت جراحات وارده این دانش‌آموز جان خود را از دست می‌دهد.

کد خبر 735206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.