عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ اسفند

در این بسته خبری از پرداخت وام به رانندگان تاکسی آسیب‌دیده اجتماعی در تهران تا تصویب بودجه ۷هزار و ۶۳۳ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری بندرعباس و ضرورت توجه شهرداری کرج به پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌های عمرانی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۱۸۰ متکدی در مهاباد ساماندهی شد

کامل مولودی، رئیس ادارە پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری مهاباد گفت: امسال ۱۸۰ متکدی و کارتن خواب در مناطق مختلف سطح شهر شناسایی، جمع‌آوری و ساماندهی شده‌اند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ اسفند

اجرای طرح جمع‌آوری و تفکیک زباله از مبدا در اردبیل آغاز شد

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: با اجرای این طرح در شهر اردبیل از ترویج زباله‌گردی جلوگیری شده و به تدریج زباله‌گردها و وانت‌چی‌های جمع‌آوری پسماند ساماندهی خواهند شد.

ساخت مواد محترقه در خمین ۲ مصدوم برجا گذاشت

ابراهیم سلیمانی، مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین از مصدومیت ۲ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در این شهرستان خبر داد.

آتش نشانی سنندج برای چهارشنبه آخر سال آماده‌باش است

طهماسبی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: ۱۷۰ پرسنل آتش‌نشانی اعم از عملیاتی و اداری برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در آماده با کامل قرار دارند.

نرخ جدید کرایه اتوبوس درون شهری قزوین اعلام شد

سید محمد مهدی تقوی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین گفت: نرخ جدید کرایه خطوط شهری ناوگان اتوبوسرانی قزوین برای سال ۱۴۰۳ ابلاغ و اجرا شد.

ایستگاه آتش نشانی میدان جدید میوه و تره بار زنجان به بهره برداری رسید

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: ایستگاه شماره هشت آتش نشانی شهرداری زنجان در میدان جدید میوه و تره بار این شهر به بهره برداری رسید.

تعویض ۶۰ یونیت پله‌های برقی پایتخت در اولویت‌

هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه متولی نگهداشت پل‌های عابر پیاده از سازمان زیباسازی به حوزه فنی و عمرانی واگذار شد، گفت: در اولین گام تعویض ۶۰ یونیت پله برقی سطح شهر از اردیبهشت سال آینده انجام می‌شود.

ضرورت توجه شهرداری کرج به پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌های عمرانی

حسین مهاجری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: پاسخ به مسائل شهر صرفاً تعریف پروژه‌های عمرانی نیست و شهرداری باید در پروژه‌ها به پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی توجه کند.

بودجه ۷ هزار و ۶۳۳ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری بندرعباس تصویب شد

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس گفت: بودجه ۷ هزار و ۶۳۳ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری بندرعباس وسازمان‌ها تابعه در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر به تصویب رسید.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ اسفند

ضرورت استفاده از فناوری نوین برای کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در همدان

مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت استفاده از فناوری نوین برای کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد.

پرداخت وام به رانندگان تاکسی آسیب‌دیده اجتماعی در تهران

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه‌اندازی پایگاه خدمات اجتماعی تاکسیرانی گفت: وام ویژه به رانندگان تاکسی آسیب‌دیده اجتماعی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

کد خبر 735205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.