استقبال کودکان کار از فرا رسیدن نوروز و فصل بهار در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از استقبال کودکان کار از فرا رسیدن فصل بهار و نوروز در این شهر خبر داد.

سیدکریم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: جشن سنت استقبال از بهار با حضور کودکان کار و خانواده‌های مددجویان عصر روز گذشته در فرهنگسرای تدین شهر سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آئین با توزیع کفش برای ۱۰۰ نفر از کودکان تحت پوشش مرکز مهر حامی همراه بود، افزود: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین گروه‌های مورد هدف جامعه از سوی سازمان، کودکان کار در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند، تصمیم گرفته شد تا روزی شاد را برای این کودکان رقم بزنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، نمایش حاجی فیروز، اهدای جایزه و بسته‌های حمایتی، اجرای موسیقی زنده، عکس یادگاری در کنار سفره هفت سین و پذیرایی در آستانه عید نوروز از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم بود.

محمدی تصریح کرد: این برنامه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ بومی و ملی ایران و شناخت آداب و رسوم عید باستانی نوروز به همت مرکز مهر حامی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برپا شد.

کد خبر 735203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.