۷۵۰ هکتار درختکاری در مجموعه‌های صنعتی شرق اصفهان انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و واحدهای صنعتی شرق درصدد هستند که ۷۵۰ هکتار درختکاری در شرق استان نیز انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، رسول سواری امروز _دوشنبه بیست و یکم اسفند_ در آئین درختکاری در شهرک صنعتی دهاقان ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و گرامیداشت روز شهدا اظهار کرد: رشد و پیشرفتی که امروزه در عرصه‌های مختلف شاهد آن هستیم، به برکت خون شهدا است و ما باید همواره قدردان رشادت‌ها و از خود گذشتگی این عزیزان باشیم.

وی افزود: درختکاری اهمیت بسیار زیادی دارد و یک پروژه مشارکتی خوب و تضمینی است، کاشت و مراقبت کردن از درخت ضمن اینکه ثمرات مادی برای طبیعت و جامعه دارد، اثرات بسیار خوب معنوی نیز دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با تأکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم در حد توان درخت بکاریم خاطرنشان کرد: به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و واحدهای صنعتی، اقدامات خوبی در حوزه محیط زیست و فضای سبز انجام شده است.

سواری ادامه داد: ۷۵٠ هکتار فضای سبز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی و بیش از هزار هکتار نیز توسط واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان اجرا شده است.

وی عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در صدد است که بیش از ۷۵٠ هکتار درختکاری در شرق استان نیز انجام دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: امروز در شهرک صنعتی دهاقان ۸ اصله درخت به نیابت از ۸ شهید شهرستان در میدان اصلی این شهرک کاشته می‌شود، همچنین ۵ هکتار درختکاری نیز در سطح شهرک صنعتی دهاقان انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در این آئین که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دهاقان و استان اصفهان برگزار شد؛ ضمن تجلیل از خانواده شهدا، آئین کاشت ۲۰۰۰ اصله نهال و هزار بذر درخت در شهرک صنعتی دهاقان آغاز شد.

کد خبر 735201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.