صدور بیش از ۷۰ هزار معاینه فنی سنگین و نیمه‌سنگین در خوزستان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به قبول نشدن ۱۰۷۲۱ دستگاه ناوگان در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۷۵ هزار و ۹۵۰ برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه‌سنگین در استان صادر شد.

فواد غزیعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۷۵ هزار و ۹۵۰ برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه‌سنگین صادر شده که ۶۷ هزار و ۲۳۸ ناوگان سنگین و نیمه‌سنگین با مراجعه به مراکز معاینه فنی در مرحله اول قبول شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ۸۷۱۲ دستگاه ناوگان سنگین و نیمه‌سنگین پس از اصلاح عیب، قبول شدند که در مقایسه با سال قبل سه درصد کاهش را نشان می‌دهد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به قبول نشدن ۱۰۷۲۱ دستگاه ناوگان نیز در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین، خاطرنشان کرد: در مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیم‌سنگین، کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها، آینه‌ها، کمربند ایمنی، چراغ‌ها، کپسول آتش‌نشانی، موارد ایمنی داخل خودرو و آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلایندگی و تست نور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 735188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.